Informujemy, że ruszył program „Aktywny Samorząd”.
Harmonogram obowiązujących zasad realizacji programu Aktywny Samorząd Modułu II
30.03.2014r. Termin zakończenia przyjmowania wniosków w ramach aktualnego semestru/półrocza
31.05.2014r. Termin zakończenia wypłat dofinansowania w ramach aktualnego semestru/półrocza
30.09.2014r. Termin zakończenia przyjmowania w 2014 roku wniosków w ramach programu
31.01.2015r. Termin zakończenia wypłat dofinansowania w ramach programu (w odniesieniu do wniosków złożonych w 2014r.)
30.06.2015r. Termin rozliczenia środków finansowych przekazanych na realizację programu w 2014 roku – do tego dnia wszystkie umowy dofinansowania zawarte pomiędzy Realizatorem programu a Wnioskodawcami powinny zostać rozliczone
Druki wniosków są dostępne w siedzibie PCPR w Kolbuszowej pokój 124 oraz na stronie internetowej w zakładce „Pliki do pobrania”.
Wnioski należy składać osobiście lub drogą pocztową w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kolbuszowej. W przypadku wysłania wniosku drogą pocztową decyduje data stempla pocztowego.